Saturday 14 May 2011

Fashion Show KKSB

Tuesday, 10 May.  Aku Volunteer diri untuk shoot gambar fashion show di kolej komuniti sabak bernam iaitu kolej aku sendiri. Event ini organise oleh pelajar kos fashion jugak dan talent2 pun pelajar fashion jugak. Bermula pada pukul 2.30pm. Sehari sebelum event ni (Isnin), aku memang nak volunteer diri nak shoot gambar mereka TAPI bila dah sampai sana keesokkan harinya. Aku tak berapa sihat, SELSEMA yang agak teruk dari pagi. So aku decide tak nak pegi la, tidur dekat rumah lagi best. At the same time, dalam fikiran aku kata NAK jugak. So, aku 50-50.. Tiba2 pukul 1.40pm, Someone call me and ask me to come. So, i said i'm not feeling well, but she's sound dissapointed. So, I decide to go there and shoot. Sampai sana around 2pm. Belum lagi mula, mereka tengah rehearsel. Aku dah mula shoot beberape gambar mereka lah. Sementara nak start, aku menunggu Cik zila yang tersayang ni bawak Lens 50-200mm dia. Aku nak pinjam sementara. Kelam kabut dia bagi. Thank you sayang! 2.30pm mula event ini, doa pembukaan oleh ustad syafiq iatu kawan kelas aku. Terima kasih meneman aku di event itu. Tak pasal2 dia kena baca doa. hahaha... Around 3.30pm event ini habis. Event ni kejap, tapi best la jugak. Dapat pengalaman nak shoot catwalk. So, here some photos..  :)












No comments: